کرچنر: مارادونا گریه می‌کرد و می‌گفت من تمام شدم!
نوشته شده توسط : محفوظ
مارادونا دعوت رییس‌جمهور آرژانتین را رد کرد
کرچنر: مارادونا گریه می‌کرد و می‌گفت من تمام شدم!
دیگو مارادونا و اعضای تیم ملی فوتبال آرژانتین از فرط ناراحتی دعوت رییس جمهور این کشور به کاخ ریاست جمهوری را رد کردند.

به گزارش شبکه ایران، کریستینا کرچنر که در دسامبر 2007 به عنوان جانشین همسرش، نستور ریاست جمهوری آرژانتین را بر عهده گرفته است، بعد از شکست 4 - صفر تیم ملی این کشور مقابل آلمان در یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 سعی کرده با مارادونا صحبت کند اما وی به قدری ناراحت بوده که نتوانسته حرف بزند.

رییس جمهور 57 ساله آرژانتین گفت: «بازیکنان دعوت من را نپذیرفتند چون احساس می‌کنند شایستگی آن را ندارند اما من معتقدم اشتباه می‌کنند و منتظر آنها خواهم بود.» 

کرچنر که قبل از ریاست جمهوری 12 سال هم سناتور بوده، از همه مردم آرژانتین خواست روحیه خود را در چنین لحظات سختی حفظ کنند: «مردم از شکست تیم ملی فوتبال خیلی ناراحت شدند اما باید صبور باشند.من بعد از بازی به مارادونا زنگ زدم اما او داشت گریه می‌کرد و نمی‌توانست صحبت کند.»

کرچنر هم همانند بسیاری از آرژانتینی‌ها که در فرودگاه به گرمی از تیم ملی کشورشان استقبال کردند، حمایت خود را از مارادونا که یک تنه این تیم را به قهرمانی در جام جهانی 1986 و سپس فینال جام جهانی 1990 رساند، اعلام کرد و افزود: «از او حمایت می‌کنم چون تا کنون هیچکس نتوانسته مثل مارادونا ما را خوشحال کند.»

با وجود این مارادونا که با مشکلات جدی مالی از جمله مالیات پرداخت نشده 40 میلیون یورویی در ایتالیا روبرو است از برنامه خود برای کناره گیری از مربیگری تیم ملی آرژانتین خبر داده است.

وی در بدو ورود به بوینس آیرس گفت: «دوران من تمام شده است. من هرچه داشتم رو کردم.»




:: موضوعات مرتبط: ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 1205
|
امتیاز مطلب : 30
|
تعداد امتیازدهندگان : 8
|
مجموع امتیاز : 8
تاریخ انتشار : 15 تير 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
WaldosM در تاریخ : 1389/6/29/1 - - گفته است :
kAPNx2 hi all ?heey ? http://avtozastivxux.sweb.cz


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: